Pogosto zastavljena vprašanja

NAKUPOVANJE

Zakaj mi artikla ne dovoli dodati v košarico?

Če je gumb za dodajanje v košarico mlečno obarvan in se nanj ne da kliknti, je to zato, ker ste pozabili izbrati barvo in/ali velikost artikla. Ko bo oboje izbrano, boste artikel brez težav dodali v košarico.

NAROČILA

Kako vem, če je bilo moje naročilo pravilno oddano?

Če je bilo naročilo pravilno oddano in sprejeto z naše strani, boste v roku nekaj minut po elektronski pošti prejeli potrdilo naročila. To je avtomatsko sporočilo, zato nanj ne odgovarjajte. Če sporočila v roku nekaj minut po oddaji naročila ne prejmete, preverite mapi za neželeno oz. vsiljeno pošto.

Ali svoje naročilo lahko prekličem?

V primeru, da se odločite naročilo preklicati po tem, ko ste ga preko spletne trgovine že oddali, lahko to storite naslednji delovni dan do 12h na telefonski številki +386 1 562 0007 ali  po elektronski pošti na naslov trgovina@dassasport.si.

PLAČILA

Na kakšen način lahko plačam svoje naročilo?

Naročilo lahko plačate na dva načina, in sicer:

  1. Z neposredno bančno transakcijo; v avtomatskem potrditvenem sporočilu, ki ga boste prejeli po oddaji naročila, so navedeni vsi podatki, potrebni za plačilo. Pošiljka bo vedno odpremeljena šele po tem, ko bomo prejeli plačilo, skupaj s pošiljko pa boste prejeli tudi račun. Če plačila ne bomo prejeli v roku enega tedna od prejeme naročila, ga bomo avtomatsko preklicali.
  2. Preko plačilne platforme PayPal, kjer lahko plačate tudi s kreditno kartico.

Ali lahko plačam tudi po povzetju?

Plačilo po povzetju žal ni mogoče.

Kakšni so stroški poštnine?

V kolikor boste pri naročilu izbrali opcijo dostave blaga na dom, Vam bo sistema avtomatsko obračunal tudi stroške poštnine, ki znaša 3,66 EUR, razen za naročila z vrednostjo, višjo od 40 EUR, za katera je poštnina brezplačna. Paket Vam bomo na izbrani naslov poslali preko Pošte Slovenije ali DPD-ja.

Ali pošiljko lahko tudi osebno prevzamem?

Seveda, pošiljko lahko prevzamete tudi v naši prodajalni v IOC Trzin, znotraj delovnega časa. Ko bo naročilo pripravljeno, Vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

DOBAVLJIVOST BLAGA IN ROKI

Kdaj bom pošiljko predvidoma prejel/a?

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 1 – 7 delovnih dni od dneva prejema naročila. Predviden rok dobave je naveden pri vsakem posameznem artiklu in je odvisen od trenutne zaloge. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 7-dnevnem dobavnem roku, Vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

Kaj se zgodi, če je želen izdelek razprodan?

V posameznih primerih se lahko zgodi, da Vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. V tem primeru Vas bomo obvestili, kdaj bo izdelek predvidoma znova dobavljiv.

VRAČILA

Ali lahko izdelek vrnem, če z njim nisem zadovoljen/zadovoljna?

Pravico imate, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopite od nakupa, ne da bi Vam bilo treba pri tem navesti razlog za svojo odločitev, nas pa morate o svoji odločitvi pisno obvestiti in vrniti kupljeno blago. V tem primeru Vam bomo kupnino vrnili, razen bo ugotovljeno, da so vrnjeni izdelki poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja. Več o odstopu od pogodbe si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja.

Kdaj bom prejel/a vračilo kupnine?

V kolikor ste naročeno blago že plačali preden ste se odločili za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga, Vam bomo vsa prejeta plačila vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (pri plačilih, prejetih preko PayPal-a, je ta rok lahko nekoliko daljši, saj morata vračilo sprocesirati tudi PayPal in Vaša banka). V primeru, da ste blago prejeli preden ste odstopili od pogodbe, bomo vračilo prejetih plačil zadržali do prevzema vrnjenega blaga.

Na kašen način mi bo vrnjena kupnina?

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če si eksplicitno želite drugačen način vračila.